luni, 16 iunie 2008

nimic

ma droghez cu jocuri am mouse-ul in vena
mananc internet am tastatura perna
asta este stiul meu de viata
ma plictisesc in casa ma masturbez in piata
sunt un nimeni, un plictisit, inofensiv,
in gasul meu nu e nimic lasciv
imi e sila de oamenii dar ii accept asa cum sunt
cei ce nu ma plac sa vina sa imi scuipe pe mormant

ascult Parazitii pe ca ei spun ce eu gandesc
ma uit la Mircea Badea: eu nu pot sa vorbesc
scriu pe bloguri proprii putin vizitate
nu vreau aplauze chiar daca am dreptate
ma doare in pula ca ma apreciezi
daca ramai un tembel si nu actionezi


sfat pentru cei ca mine cei veniti de la tara
cu spearnta sa faca ceva mai mult. Aici in Capitala.
lasa munca cinstita apuca-te de ciordeala
aici sau cel mai bine afara.

nu esti de acord cu mine ma doare in pula
oricum iau zilnic pumni in figura
ma pis pe tine de figurant obosit
sunt plictisit de ratati care ma judeca zilnic
Am doar resentimente nu am remuscari
ma hranesc cu ura vreau sa va vad
atarnand in sfori.


arma mea e in gand
va exacut pe toti din cuvant
verba volant dar ramane scrisul
creez in creiere haos cu pixul.

globalizarea e un concept neinteles
va e frica de informatii pentru ca va depasesc
nu va puneti intrebari, luati de bun
tot ce altii pervers va impun.

te sperii? stai linistit nu te teme
am intrat in mintea ta ca un vierme
te manipulez constant
in calota craniana ai un loc vacant

============

cand esti in cacat pana la glezne toti cei ce te vad sar sa te scoata afara. ai intrat pana la genunchi prietenii iti sar degraba in ajutor. cand esti pana la brau doar familia si cei care cu adevarat tin la tine iti intind mana. daca intrii insa pana la gat orcine te vede te calca pe cap ca sa te scufunde de tot...

===================

http://escape.uv.ro/about.html

0 comentarii:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP