joi, 31 iulie 2008

Pana de idei... :-s

Ieri scriam despre PSD care incearca sa isi faca campanie electorala pe spinarea sinistratilor. ei bine nu sunt singurii. toate partidele fac asa ceva. de la vladica si pana la opinca membrii de partid se bat in declaratii si in acte de caritate.. pe care nu l-eu facut in ultimii ani...

Cea mai mare duma (in opinia mea) o da insa nimeni alta decat Elena Udrea :)

"am decis sa comunic tuturor celor care doresc sa se implice, posibilitatea de a participa la aceasta actiune initiata de Partidul Democrat Liberal. Puteti posta orice idee care ar veni in sprijinul sinistratilor precum si date referitoare la gesturile dvs. de solidaritate."

toate mesajele mele sunt cenzurate acolo asa ca ma folosesc de acest spatiu sa ii dau un modest sfat doamnei Udrea:
1- Sa pozeze pentru o revista de renume: Hustler, Playboy, (sau fata de la pagina 5...) etc... si banii pe care ii ia pe pictorial sa nu isi cumpere haina de blana ci sa ii doneze sinistratilor.
sau
2- sa merga in comunele sinistrate, si sa dea un spectacol cu familia domniei sale imitand pasarele pe care orice taran le are prin ograda: Cucosi si gaini. (btw: oare cine e cocosul in familia Cucos??)
Probabil zburatoarele din alte sate or sa vina sa vada spectacolul si impresionate au sa ramana in satele sinistrate unde este nevoie de ele... unde sunt apreciate...
Astept si de la voi idei pentru doamna Udrea. Promit sa ii trmit un email cu aceste sugestii.



"I am the Lizard King. I can do Anything!!!" (Jim Morrison)
Publicat de
John McGogoo aKa johnnyKid

0 comentarii:

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP