miercuri, 6 august 2008

Fuziunea PRM+PC

Conservatorii lui Voiculescu joaca tare. Sunt constienti ca PRM nu mai are nici o sansa de a intra in Parlament si de accea au propus "fusziunea prin absorbtie". Cu alte cuvinte sa haleasca PRM la micul dejun. Pentru pranz inca nu s-au hotarat. Sau daca s-au hotarat, nu o spun...
Vadim face degeaba spume. PRM este deja istorie.
De fapt PRM se poate numi Partidul Romania Moale... sau Moare... (partidul nu Romania. Ea e extrem de foarte Moarta de mult timp...)
Sincer nu regret disparitia PRM. Si-au taiat singuri craca de sub picioare... Partidul Revista va fi inghitit de Partidul Televizor fie ca vrea Vadim fie ca nu vrea. PC are un atu: televiziunile si sprijinul PSD. Cu toate ca nu se pupa in doctrine, cele doua partide vor merge impreuna conform principiului: o mana spala pe alta...
Intrebarea care se pune nu este daca PRM si PC vor face un corp unitar, comun, in deplina armonie cu natura, raul, ramul, fabrici, uzine, societate etc ...... ci CAND!
Pronosticul meu: inmaxim 30 zile Vadim va ramane singur... cu cativa apropiati...
in fond... de ce nu? teoretic doctrinele celor 2 partide sunt ambele populare...




-------------------------
"I am the Lizard King. I can do Anything!!!" (Jim Morrison)
Publicat de
John McGogoo aKa johnnyKid

3 comentarii:

anca 8 august 2008, 00:48  

hahaha,nu am intrat sa te injur:) am vazut ca ai inceput sa comentezi la ioska,asa ca am vrut sa vad ce bloguiesti!
despre postarea cu pc-ul: acest partid-antena(sau invers,tot un drac)este o insulta la adresa electoratului!cind pe stinga,cind pe dreapta,zis-o bine base ca sint "solutia imorala"!
aduna toate gunoaiele de la prm,uau,cu astia isi intaresc partidul? mi-e greata!!!

john enache (McGogoo) 8 august 2008, 08:36  

cu ioska am fost coleg de facultate... si am zis sa il salut :)

Anonim,  25 august 2008, 11:09  

deja filiala Prahova a trecut la PRM cu catel cu purcel...

Sponsori

Blog Archive

E-mag

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP