vineri, 1 august 2008

Ogica are coloana vertebrala si demnitate!

Sincer baiatul asta nu mi-a displacut niciodata. Mai ales ca eu am vaga impresie ca el chiar a castigat atunci la loto.

A inceput sa ma enerverze cand l-am vazut la OTV ca se baga ca musca in lapte in cazul Elodia.
Aseara insa OTV a prezentat niste imagini socante. o femeie batuta de barbatul ei. Dar in ce hal!
Invinetita, nu putea tine ochii deschisi avea o ureche aproape rupta, si era NEAGRA pe brate, pe corp. Am fost incgrozit. si nu cred ca eram sigurul telespecatro ingrosite de ceea ve se difuza la OTV la ora accea tarzie din noapte...
In direct prin telefon era si fiara... care spunea, culmea nesimtirii ca el o iubeste pe sotia lui !!!
Atunci a intervenit Ogica. cenzurandu-se deparece era in direct i-a spus viermelui ce parere are despre el.
" Bah, tu suferi de zmardoiala. Nu este in stare sa te bati cu un barbat si dai intr-o femeie. daca te tine trimit eu masina mea sa te aduca aici. Si vorbim noi... "
discutia a continuat... si de la "ba Ogica", terminatul ala a inceput sa ii spuna "domnu' Ogica".
Iar ogica tremura de nervi.... pana cand nu a mai rezistat si i-a spus ceva de genul: te caut ba fraiere si iti rupa capu'.

Poate ca ogica o sa ma enerveze pentru ca se baga in continuare intr-o emisiune care nu il priveste , intr-u caz de care nu are habar... insa aseara si-a spalat in fata multora pacatele. A arata ca desi a trecut pe la puscarie, este un OM. Un om care are demnitate, care nu se coboara in a lovi o femeie, un om care ia apararea celor slabi...

PS: femeia aia era insarcinata... in 5 luni...


"I am the Lizard King. I can do Anything!!!" (Jim Morrison)
Publicat de
John McGogoo aKa johnnyKid

0 comentarii:

Sponsori

Blog Archive

E-mag

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP