marți, 5 august 2008

Recomand: Pui la rotisor





Facand eu o mica revista presei, (intentionez sa fac asta din cand in cand) fara sa vreau am dat pe siteul Comunicatedepresa.Ro de un comunicat postat de blogul Hux.Ro. este vorba despre un concurs al carui premiu este un Laptop Asus EEE.
ca sa participi la concurs trebuie sa postezi ceva si sa recomanzi ceva...

Nu cred ca voi castiga. Dar baiatul care are blogul acesta merita mentionat pentru ca mi-a placut blogul sau. Va recomand in special sectiunea despre spital m-a amuzat.
Si cu ocazia asta mi-am adus aminte de articolul legat de morga spitalului municipal cu care am castigat concursul la Radio Infopro.
Imi place in continuare postul asta de radio chiar daca concursul a fost doar o metoda de promovare pentru trustul Mediapro. Desi am casigat atunci 1200 euro nu am ramas angajat la post. de fapt nu am lucrat nici o secunda. Eu imi luam 100 euro/luna doar pentru ca am castigat concursul. nici nu aveau de gand sa ma angajaze dar asta este :).

Ce se va recomand???... Pai... uite care este situatia.
In urma cu cca 2 ani pe cand eram la escape internet cafe, cumparam ca toata lumea shaorme si alte mancaruri f. scumpe, si mai ales nesanatoase.
Pana cand am ajuns la MegaImage din Hala Traian. Las la o parte faptul ca imi place cum au reusit sa conserve cladirea imbinand in mod placut trecutul cu modernul.
Acolo se fac pui la rotisor. Stiti ca la o orice alta rotiserie ajunge pe la 300.000 lei vechi.

Ei bine, un pui rotisat (cca 3 ore) aici costa maxim 170.000 lei vechi adica 17 RON.
Sunt foarte bine facuti, rumeniti, si apetisanti... iti lasa gura apa...si bineinteles ieftini ;)


John McGogoo aKa johnnyKid

2 comentarii:

Beni 6 august 2008, 02:08  

Nu uita sa trimiti si mailul pentru inscriere. Multumesc de aprecieri.

Sponsori

Blog Archive

E-mag

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP